Booking- og betalingsvilkår

Bookingvilkår:

Ved booking av aktivitet forplikter man seg til å møte til bestilt tid.
Betaling av bestilt tid gjøres online eller ved oppmøte før banen tas i bruk. Vi har baller, men det er også mulig å bruke egen ball.  

Ved booking av lokalet til arrangementer forplikter man seg til å møte til bestilt tid. Betaling av bestilt tid gjøres online eller ved oppmøte før banen tas i bruk.  


Endring av booking for enkeltaktivteter:

Endring av tidspunkt må skje senest 2 dager (48 timer) før bookingen. Ønsker dere å endre bookingen ved mindre enn 48 timer før vil dere måtte betale 50% av bookingen. Endringer ved mindre enn 24 timer er ikke mulig og dere blir nødt til å betale for bookingen.

Endring av booking for arrangementer:

Endring av tidspunkt må skje senest 7 dager før bookingen. Ønsker dere å endre bookingen ved mindre enn 7 dager før vil dere måtte betale 50% av bookingen. Endringer ved mindre enn 48 timer er ikke mulig og dere blir nødt til å betale for bookingen.


Avbestilling:  

Avbestilling må meldes fra pr e-post senest 2 dager før booking. Dersom man ikke klarer å overholde denne fristen må man betale 50% av ordinært beløp.

Avbestiller man mindre enn 24 timer før, må man betale hele beløpet. Maks 4 avbestillinger i året pr lag.  

Avbestilling av arrangement booking:  Avbestilling må meldes fra pr e-post senest 7 dager før avtalt arrangement dato og tid. Dersom man ikke klarer å overholde denne fristen må man betale 50% av ordinært beløp. Avbestiller man mindre enn 2 dager før, må man betale hele beløpet.


Skader og tyveri:

Ved skader på gjenstander og tyveri som finner sted i forbindelse med deres booking vil dere bli holdt ansvarlig for å dekke kostnader knyttet til skadene og tyveriet. Dette innebærer erstatning og eventuelle inntektstap.
 

Rydding og renhold:
 

Dere er ansvarlig for at lokalet ryddes og vaskes før det forlates. Lokalet skal forlates i samme stand som før arrangementet og forlates innen den brukstid som er meldt.
Dersom dette ikke overholdes vil dere bli belastet for kostnader knyttet til rydding og vasking av lokalet.

Kjøpsvilkår:

Våre kjøpsvilkår kan endres, vi ber deg derfor alltid å lese gjennom disse før du bestiller. Når du godkjenner kjøpet ditt hos oss, godkjenner du også våre kjøpsvilkår. 

Kjøpet er utført når du har fått ordrebekreftelsen og det er ditt ansvar å sørge for at de opplysningene du har gitt oss som navn, e-postadresse og postadresse stemmer. Du må være 18 år for å handle i vår nettbutikk.

Vi har begrensning på maks 15 varer per bestilling. 

Betaling:

I vår nettbutikk kan du velge å betale med kort. 

På nettsiden bruker vi sikkerhetsløsningen 3D-secure ved kortbetaling. Avansert 3D Secure-teknologi (3DS) gir ekstra sikkerhet for nettbaserte korttransaksjoner med Visa. Dette gir en spesielt god bekyttelse mot svindel, da man legger til et ekstra autentiseringstrinn i betalingsprosessen

 
Angrerett:

Du har alltid rett til å heve kjøpet innen 14 dager, uten å oppgi noen grunn til det. Angrefristen begynner å løpe fra den dagen du mottar din ordre. Den enkleste måten å benytte seg av angrefristen på, er å kontakte oss via chaten  eller via booking@off-pitch.no med ordrenummer.

For å overholde angrefristen er det imidlertid nok at du gir oss beskjed om at du har bestemt deg for å trekke deg fra kjøpet før angrefristen har utløpt.

Returadress:

4Freestyle AS,

Postboks 608 Løren,

0507 Oslo

Norge

Frakt og Levering:

Normal leveringstid er 1-6 arbeidsdager.
Under salgsperioder og høytider kan vi ha noe lenger leveringstid. 

Gratis standardfrakt ved kjøp over 1000 kr.

Frakt med Posten Norge.

 
 

Personvernerklæring

Off-Pitch er en del av 4Freestyle AS og Off-Pitch Holding AS.

1       Hva er personopplysninger?

Personopplysninger dekker alle opplysninger som kan benyttes for å identifisere en person. Personopplysninger kan for eksempel være fornavn, etternavn, adresse, e-postadresse eller andre kontaktopplysninger.

2       Hvilke personopplysninger behandles?

Det er 4Freestyle AS som er behandlingsansvarlig etter de gjeldende reglene om beskyttelse av personopplysninger. Vi ønsker å gi deg en best mulig handleopplevelse hos oss, og her finner du en oversikt over hvilke personopplysninger vi behandler i henhold til personopplysningsloven, herunder EU-forordning 2016/679 (General Data Protection Regulation, heretter kalt «GDPR»).


Dette er personopplysningene vi behandler:

  • Grunnleggende informasjon du oppgir, som navn, adresse, mobilnummer, e-postadresse etc. Denne informasjonen registreres via din VarnerID. Informasjonen du oppgir vil også kunne bli beriket via oppslagstjenester (f.eks. vi henter din kontaktinformasjon). Dette gjør vi for å kunne levere tjenestene vi tilbyr, til identifikasjon og registrering, for å yte god service etc. 
     

  • Opplysninger om brukerkonto i våre nettbutikker, slik som ordreopplysninger, personverninnstillinger, enhet, nettverksadresse, by/land etc. Dette for å kunne administrere ditt kundeforhold og gi deg en bedre handleopplevelse, yte god service og ha mulighet til å kontakte deg hvis det skulle være noe.

  • Opplysninger i forbindelse med bruk av tjenestene våre. For eksempel hvilken enhet du benytter når du besøker våre nettsider, data samlet inn via informasjonskapsler rundt hvilke sider du besøker, hvilken kommunikasjon du har mottatt og agert i, hvilke produktvarslinger du har mottatt, hvilke medlemstilbud og tilpasset innhold du har benyttet, besvarte kundeundersøkelser etc.
     

  • Opplysninger i forbindelse med kjøp og reservasjoner. For eksempel hvilke produkter du har kjøpt, hvilken butikk du har handlet i, reservasjoner du har gjort i våre butikker, hvilken leveringsmetode du benyttet, betalingsmetode etc.
     

  • Informasjon utledet fra annen informasjon, enten generert eller oppgitt, slik som markedsføringssegmenter og annen informasjon om våre brukeres handlevaner for bedre å forstå disse.
     

  • Informasjon du oppgir via vår kundeservice
     

  • Eventuelle andre opplysninger som er samlet inn på grunnlag av dine samtykker. Du vil i så fall få spesifikk informasjon om hvilke opplysninger vi samler inn og hva de brukes til når vi ber om ditt samtykke.

 

3       Hva brukes mine personopplysninger til og på hvilke grunnlag?

Vi bruker dine personopplysninger til følgende formål:

3.2      Levere våre produkter 

Dine personopplysninger blir brukt for å levere best mulig produkter til deg, og det rettslige grunnlaget for behandling av personopplysninger er å oppfylle en avtale du er part i. Dette gjelder formål som:

  • Administrere dine ordre/kjøp/returer i nettbutikk eller butikk

  • Opprettelse av brukerkonto slik at også du kan administrere dine ordre/kjøp/returer i nettbutikk eller butikk

  • Informasjon/oppdateringer angående dine ordre/kjøp/returer i nettbutikk eller butikk

  • Svare på dine henvendelser i forbindelse med et kjøp

  • Sende digital kvittering til kunder som ønsker det, ved kjøp i en av våre fysiske butikker

  • Gi deg mulighet til å delta i trekningen av “limited edition”-produkter el.
     

 

3.2      Formål knyttet til markedsføring

En del av medlemsavtalen er å gi deg tilpasset innhold, tips, invitasjoner til events, konkurranser og gode tilbud i egne og andre digitale kanaler, medlemskampanjer og informasjon om fordelsprogrammet

De formål som er angitt under, gjelder markedsføring. Dersom du ikke ønsker markedsføringshenvendelser basert på berettiget interesse via SMS, e-post eller andre kanaler, kan du når som helst endre dette i personverninnstillingene på Mine Sider.


Direkte markedsføring

For å kunne kommunisere nyheter, gode tilbud, tips, invitasjoner til events, konkurranser, informasjon om funksjonalitet, endringer/nyheter i våre tjenester, eller annet som antas å være relevant for deg, via epost eller SMS.

Er du medlem i fordelsprogrammet, er det rettslige grunnlaget for å behandle personopplysninger til dette formålet å oppfylle fordelsavtalen.

Har du en brukerkonto i vår nettbutikk er det rettslige grunnlaget for å behandle personopplysninger til dette formålet berettiget interesse.

Dersom du ikke ønsker å motta slike markedsføringshenvendelser på epost eller sms, kan du når som helst endre dette i dine personverninnstillinger under Mine Sider. Vi må likevel kunne kommunisere nødvendig informasjon i forbindelse med ditt medlemskap og eventuelle endringer i medlemsvilkår til deg, og en av disse kanalene er derfor obligatorisk å ha for dette formålet.  
 

Markedsføring i våre digitale flater

Vi ønsker å markedsføre våre produkter og tjenester ved å tilpasse innhold på våre nettsider basert på personopplysninger, innstillinger, preferanser, kjøps- og bruksmønster slik at din kundeopplevelse blir best mulig. Hvilken informasjon som brukes, vil avhenge av om du er medlem, har brukerkonto eller er besøkende.

 

Det rettslige grunnlaget for behandling for deg som medlem eller som har brukerkonto i nettbutikken er å oppfylle en avtale du er part i.

Det rettslige grunnlaget for behandling for deg som handler som gjest eller er besøkende på vår nettside er berettiget interesse.




Med vennlig hilsen
Off-Pitch Norge